faz

faz

مادرم

 

 

من با تو به امید رو می آورم  

با چشمانت شوق فردا را می بینم 

با صدای گرمت غم را از دل  بیرون می رانم

با حضورت همه راه ها باز می گردند  

با خنده ات دلم گرم می شود  

آنگاه زیبایی زندگی زیباتر جلو ه می کند 

قلم ناتوان و زبان قاصر از مهر بی پایان توست مادرم  

تو نه یک روز بلکه همه روز ها به نام توست  

روزت مبادرک

شاد باش

 

 

 

دریاست نبی و گوهرش فاطمه < س >  است  

یکتاست علی <ع> و همسرش فاطمه < س >  است   

با آنکه پناهه همه خلقست حسین  

او هم به  پناه مادرش فاطمه < س >  است   

 

میلاد حضرت فاطمه < س >  و روز زن شاد باش

آن سفر کرده

 

 

دلم را در گروی مهرت گذاشتم ،  

چشم مانم را در پیش دلت ، 

دستانم جز دستان گرم تو  نمی جوید، 

پا هایم جز بر راه تو نمی یابد ، 

گوش هایم جز صدای تو نمی شنود،  

راه را با صدای تو پیدا نمودم، 

با چشم هایت نجابت را ،  

با دستانت مهر بانی و صداقت را ،  

با دلت اوج عشق و ایثار را ، 

 ای سفر کرده از این دیار ......

سلام بر تو

 

 

سلامی به زیبایی آسمان بیکران خدا سلامی به سفیدی ابرها سلامی به وسعت دریاها سلامی به زلالی اشک های عشاق سلام بر تو که در آسمان دلت اوج گرفته ایی سلام بر تو که بر لبت مهر سکوت دوخته ایی سلام بر تو که هر زشتی را زیبا می پنداری سلام بر تو که دوست داری و  محبت را نثار می کنی  

دلم

 

  پرنده دلم را به سویت می فرستم اما با استقبال چشمانت مواجه نمی شود دلم را با آن همه زیبایی برایت  می فرستم اما در خشم چشمانت غرق می گردد......