faz

faz

داغ

با همه داغ که از گردش دوران دارم / من به زیبایی این زندگی ایمان دارم

جویباریست گل آلوده ولی می دانم /  صاف خواهد شد این نقش به چشمان دارم

آرزوها

 

 

آرزو ها  رفت از یادم چو رود      /     رفتم از هر خاطری اما چه زود ؟   /     آرزویم دیدنش یکبار بود 

دیدم او را دیدمش اما... چه سود !    /    آه آن بیگانه با دنیای من     /    بر نگاهم باغ ماتم را گشود  

بر وسیع دیدگان خسته ام        /     جلوه ی بیگانی ها می نمود       /    ای دریغا نو عروس شعر من 

نو عروس حجله بیگانه بود         /     باد بر سوگ دلم ماتم گرفت       /    چهره در هم برد ابر از غم جو دود  

ابر می بارید و می آمد بگوش     /     از گلوی آب  بانگ رود رود           /    قطره اشکی بر رخم غلیطید و گفت  

نقطه پایان این افسانه بود  

خشم

خشم در دریای دلم طوفان به پا کرده چشمانم چون دو گلوله آتش جایی را نمی بینند و زبانم چون سیل خروشان حرف ها را جاری می کنند . چنان طوفانی که گویی دلم را در این طوفان راه گریزی نیست و هر آن امکان غرق شدن را دارد و بعد از لحظه ایی آرام می گیرد گویی آبی بر آتش دلم ریختن و جز خاکستری از آن باقی نمانده است گویی این دریای دگرگون شده از خشم آرامش نسبی خویشتن را بدست آورده  این طوفان برای چه ؟ به خاطر چه چیز بود خود نمی داند فقط می داند بعد از طوفان جز ندامت و پشیمانی چیزی برایش نمانده است . طوفان خشم چه سهمناک و وحشناک است و هر کس سر راه این طوفان قرار گیرد با زبان تیز به او حمله خواهد شد ... ! ! !

آخ دلم

 

 

این طوفان احساساتم را در گردابی دور خفه خواهم کرد و در دریایی مواج غرق  می نمایم . 

آنها را در ژرفترین عمق دریا سنگ قبری خواهم ساخت و تمامی حرف هایم را درونش  خواهم ریخت و بر رویش  خواهم نوشت این کویر دل من است از خشک ترین منطقه  بر  رویش  که پر شده از برگ های خزه دریا هر چه خواستی بنویس  اما خراشش نده

بهترین



امام علی علیه السلام خطاب به کمیل   :

ای کمیل این قلب ها همچون ظرف هایی هستند که بهترین آنها پر ظرفیت ترین آنهاست 

مقصد

امام حسین علیه السلام :

خدایا تویی پناه من در هر غم و اندوه تویی مایه امید من در هر پیش آمد سخت و تویی سلاح و ملجاء من در حوادث ناگوار هر آنگاه که غم های کمر شکن به سوی من هجوم آورده است و راه گریزی نداشته ام هر آنگاه که دوستان غصه های جانگاهم را ندیده گرفته و دشمنان زبان به شماتت گشوده اند . تنها به پیشگاه تو شکایت آورده ام و از غیر تو قطع امید کرده ام همیشه تو بوده ای که به داد من رسیده ای و کوه های غم را از سر راهم بر داشته ای و از امواج اندوه تجاتم داده ای تویی صاحب هر نعمت ای معبود ای آخرین مقصد و مقصود

چهلم شهدای کربلا

 

 

اربعین بر همه تسلیت

خلق عالم بجمالت نگرانند ای دوست

و زغمت نعره زنان جامه درانند ای دوست

عاقلانی که ملامت زغم عشق کنند

مگر از حسن رخت بی خبرانند ای دوست